کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش دقت گوگل اسیستنت با یک گزینه جدید

به گزارش سافت گذر، گوگل سخت در تلاش است تا دستیار صوتی هوشمندش را روزبه روز بهتر کند به همین دلیل اعتقاد دارد بهترین روش برای انجام این کار دریافت بازخوردها از کاربران می باشد. دیگر روش این شرکت کسب اجازه از افراد جهت ضبط صحبت های آنها با گوگل اسیستنت و سپس تفسیر آنها توسط هوش مصنوعی است.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار صوتی گوگل دستیار هوشمند گوگل دستیار دیجیتالی گوگل

جدیدترین اقدامی که کمپانی مالک اندروید انجام داده، افزودن گزینه Help improve Assistant است که صداها را ضبط می کند تا تکنولوژی های مربوط به شناسایی آنها به مرور زمان پیشرفته تر شوند. آن طور که یکی از خبرگزاری ها می گوید، این آپشن تازه تا کنون در بخش General تنظیمات گوگل اسیستنت وجود داشته ولی به صورت پیش فرض غیرفعال بوده است.

طبق اعلام گوگل، اگر به اسیستنت اجازه دهید صداها را ضبط و برای بررسی در زمانی دیگر ذخیره کند، تمامی داده های مربوطه مخفی و در اختیار خودتان قرار خواهند گرفت و همزمان کیفیت این دستیار صوتی افزایش خواهد یافت. این شرکت مدعی شده که این روش تازه مدل های یادگیری ماشینی را ارتقا خواهد داد و دیگر نیازی نخواهد بود داده های خام به سرورهای گوگل ارسال شود.

مهمترین هدف این آپشن که به تازگی اضافه شده، افزایش دقت و حساسیت به دستور Hey Google در شرایط زیر است:

 

•    در زمان هایی که این فرمان اجرا می شود در حالی که اصلاً کسی آن را به زبان نیاورده است
•    در زمان هایی که این فرمان به زبان آورده شده ولی اجرا نشده است

باید یادآوری کنیم که اگر می خواهید این آپشن را فعال کنید، داده های مربوط به صداهای ضبط شده در سرورهای گوگل ذخیره نخواهند شد بلکه تنها در خودِ حافظه گوشی بررسی می شوند. به علاوه، تمامی اطلاعات صوتی پس از پردازش شدن توسط الگوریتم های مخصوص یا بعد از دو ماه حذف می گردند.

برای فعالسازی این ویژگی، دستور Hey Google, open Assistant Settings را بگویید و سپس از بخش All Settings روی آپشن Help improve assistant ضربه بزنید. اگر هم این گزینه را پیدا نکردید، ابتدا You و بعد Improve Assistant را برگزینید.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48776 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/10 تعداد مشاهده: 2227
سافت گذر